Ett litet blandat inlägg :)

När måndagen den 12 September (även Lovisas födelsedag, grattis!) nu börjar ta slut kan jag konstatera dessa tre saker:

- Jag (hela klassen :P) kommer ha redig (fint ord va?) träningsvärk imorgon. Eva körde hårt med oss på idrotten idag. Men det gillar jag :)

- Markus är starkare än mig. Jag skulle flyta honom, tyckte han stod i vägen. Men han rörde sig inte en millimeter ens. Han stod där han stod, typ.

- Mobiler tål mer än man tror. Jag cyklade och tappade min rakt ner i asfalten (:S), men den överlevde! :D



Skolan har varit ganska lugn idag. Som vanligt, brukar skriva det. Men den har faktiskt varit lugn :) Fick tillbaka våra biologiprov och gissa vad? Jag fick A, bästa betyget. Alla rätt också faktiskt. Är faktiskt lite stolt, men det kan man väl få vara ;) Det betyder ju inte att jag får A i biologi till jul. Men det är ju iaf på rätt väg..

Svenskan var ok, matten också, även so'n, engelskan och så. Skönt!

Har varit hos Svante också ju :) Ska skriva om honom lite senare, men först hade jag tänkt plugga HK, läxförhör imorgon, vet inte ens vad det handlar om. Men det ska nog gå bra ;) :)


Justin Bieber – Stuck In The Moment. Man kan inte säga att jag är ett Bieberfan eller så. Verkligen inte. Men denna låten är faktiskt bra! =)

Vi ses om en stund!


Pigg, glad och fräsch! Haha. Glad & Fräsch stämmer, pigg? Lite mer tveksamt.. ;)

Kommentarer
Postat av: Noemie

BRA ULLIS, DU LYSSNAR PÅ JUSTIN BIEBER!!!!:D:D:D:D

2011-09-12 @ 19:36:52
URL: http://noemies.blogg.se/

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0