Finns det något mer som är så bra som paket?

Ytterst tveksam när det gäller det. Finns det något jag älskar är det paket! (Såklart finns det massvis med saker jag älskar, men paket slård det mesta).

Jag fick två paket av mormor & morfar. En Ipal tivoli-radio i en grym färg! Ma & Pa var med en liten del på den presenten också, de är ju inte dirket billiga. Den skulle laddas i 24 h så den står nere i köket på laddning och det enda jag vill är att springa ner, dra ut sladden och starta den direkt, men det blir ju inte så bra i längden ;) Sen fick jag... ja, vet inte vad det heter. Men ett smyckeskrin, kanske det kallas. Otroligt fint och precis vad jag behövde. Fast jag visste inte om det ;P

Har käkat nu, eller det var et tag sen men ändå. Marrängswiss till efterätt, så otroligt gott!! :D

Nu ska jag ner och se om det finns något "gottis" där nere som morfar kallar det. Eller, det har funnits, så ärrendet gäller nog istället att se om det finns något kvar.. ;)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0