Fullt upp!

Jag har verkligen inte hunnit blogga idag. Har inte ens suttit vid datorn förutom det inlägget jag skrev när jag kommit hem. Mina 13 kort jag skulle scrappa är klara, egentligen skulle jag vilja göra två till, men hinner inte, jag har städat, blivit förhörd på biologin och sen har jag inte hunnit så mycket mer här hemma. Men så är det när man inte slutar förrän halv fyra. Inget att göra åt.

Jag har fullt upp i resten av veckan. Både aktiviteter och här hemma. Men jag ska försöka göra upp en bra planering, så jag hinner med allt jag vill + att blogga :)

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa igenom biologin, prov imorgon! :S


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0