Händer i veckan.

Hejsan Hoppsan!

Idag är jag faktiskt ovanligt pigg och inte alls trött. Skönt! Hoppas att det håller i sig hela tiden fram till nio ikväll, för då kommer jag få mycket gjort i både skolan, hemma och hos Svante. Så nu håller vi tummarna ;) Jag har laddat med lite extra frukt som ska med till skolan :p

Efter skolan idag ska jag som sagt till Svante :) Nu när jag rider må & ons blir det en sån stor "lucka" mellan onsdagen och måndagen. Egentligen bara en dag mer, men den känns så mycket större och det känns som om det var en evighet sen jag var där sist.

Imorgon har jag bestämt mig för att jag är tillräckligt frisk för att sticka ut och springa, sen ska jag även göra läxor ;)

Onsdag blir det Svante igen :D Träning för Britt-Marie.

Torsdag ska jag med Anna & Cecilia när de rider :) Det ska bli jättekul att följa med!!

Fredag ska jag rida Svante och hem till Lovisa på kvällen :)

Så, nu har ni lite koll på vad jag ska hitta på ;)

Vi ses ikväll!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0