Har redan börjat!

Jag och mamma har varit och handlat nu. Köpte en present till Ellen och sen gick vi in på Maxi ;) Fast jag och mamma kan inte gå in på Center Syd utan att gå in på JC, så det gjorde vi även denna gången och hittade en blus till mig :)

Nu sitter jag här och pumpar madrassen jag och Erika ska sova på :P Den tar sån tid att pumpa upp så det är lika bra att börja redan nu. Jag sitter här och skriver och pumpar med ena benet samtidigt! Funkar super!

Hade tänkt se om jag kan försöka tömma min garderob på kläder jag inte använder/är för små innan kompisarna mina kommer. Men jag skulle behöva mammas hjälp (:S), så kan inte hon får det bli imorgon :)




Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0