Hissar & Dissar

Nu hade jag tänkt hissa och dissa lite. Låter inte det bra? :)

Dissa:
Att vara jättetrött i stallet och sen inse att man måste cykla hem. När man sen går ut ser man att det snöar! Usch, inte kul alls.

Att somna när det är varmt i rummet. Det gillar jag inte alls, det är liksom så varmt då xp

Hissa:
Att ha cyklat hem från stallet när det snöar, hungrig och trött och sen äntligen komma hem! (Hör ihop lite med den översta dissen)

Att lyckas. Det är så härligt! Särskilt när man kämpat extra hårt ;)


Så. Egentligen kan man ju liksom bara hissa något och dissa motsatsen, kom jag på. Men det blir ju lite konstigt ;)
Nu är jag troligtvis på Center Syd. Vet inte när jag kommer hem. Men jag lovar att uppdatera så snabbt jag kan!




Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0