Jag är så glad! :D

För idag slipper jag åka buss till skolan, slipper sitta där på den äckliga (ja, den är äcklig) bussen och komma försent till första lektionen pga av bussen som inte lärt sig passa tiden. Jag slipper gå ut och ställa mig vid vägen och frysa och vänta på bussen. För idag kör pappa mig! :D Så bra :D Ni tycker kanske att jag överdriver. Det är ok, jag bryr mig inte, det är upp till er. Men, jag överdriver inte.

Efter skolan cyklar jag till Svante och mockar, ger honom mat och så. Sen sticker jag hem, bloggar till er och käkar. Sen cyklar jag till stallet igen och rider iväg till Dagstorp och tränar för Britt-Marie :)

Ha en bra dag, allihopa!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0