Lalala :)

Tjena! Har ni det bra? Själv har jag det super! :D Dunkar grymt bra musik på hög volym, så jag tror att högtalarna snart sprängs. Men whatever.

Har precis duschat och innan det käkade jag. Falukorv m. makaroner ;) Det första pappa sa när vi satte oss var att falukorven inte var god, och om vi ändå skulle tycka att den var god, fick vi inte säga något.

Det är inte första gången pappa säger så, så nu förstår jag & Johan direkt. Den kommer inte från Atria, Lithells, där pappa jobbar och då är den ju såklart inte god ;) Men ska jag vara ärlig tycker jag att Atrias mat inte alls är god. Det tycker nog pappa också, egentligen.

Men nu lämnar det. Jag har varit hos Svante idag och det gick bra :)

Ska kolla på Idol som börjar snart. Sen ska jag soovaaa. Är så grymt trött. Men det kommer säkert något inlägg till :)




Har faktiskt en reklamtröja från Atria på mej x) Färgen är lite sjystare IRL ;) Sen liknar jag en tvättbjörn, har inte orkat tvätta bort mascaran ordentligt :P


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0