Min 14 födelsedag.

Halloj!
.
Har suttit med matten och SOn hela kvällen. Nästan iaf. Jag har ju käkat och sånt ;)
.
Matten tror jag att jag kan, hoppas att provet är liiiiite enkelt iaf. Formula's B-delar brukar ju vara otroligt svåra.. :S
.
Men hursomhelst ska jag krypa ner i sängen nu. Vi har en gammal gubbe ibland som vikarie och han brukar säga att om man vill lära sig något ska man lägga papperna under kudden och sova med dem där. Kanske ska testa? ;)
.
Nu är min födelsedag slut och det är nu 364 dagar till nästa. Tror jag. Det är ju skottår och sånt grejs, så ungefär 364 dagar kvar. Födelsedagen har varit bra, riktigt bra! Sen firas jag ju på söndag också, mer paket, mer tårta, mer allt. Typ ;)
Älskar bilden.

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0