"Min kompis han har piller som han köpt utav en ful typ, och om man äter dem blir man en jättekul typ."

Har varit ute och gått med pappa nu :) Nästan 30 min, det ska in i träningsdagboken. Ingen jätte ansträning, men pulsen höjdes, så då gälls det ;)

Ska köra lite situps, armhävningar osv och sen hoppa in i duschen :)

Rummet ser lite sådär kaosigt (fel böjning, men det är ingen svenskalektin..) ut. Så jag vet inte om jag ska städa lite. Tror inte det blir så, kommer nog läsa istället. Sandor slash Ida, läser jag nu. Jag vet hur det blev så, men nu läser jag hela tiden. Det är väl vår svensklärares förtjänst, dels blir vi tvingade att läsa på lektionerna en bok han ger oss, och antagligen är han bra på att välja böcker jag gillar, för jag tar ju hem dem och läser.. Men den första boken han gav mig var inte bra ;)

Så. Nu vet ni vad vi gör på svenskan :P Kan väl vara nödvändigt ;)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0