Mitt har förvandlats till en soptipp för idag.

Hejsan!

Jag har haft det jätte roligt med Pontus, Liam & Erika! De kom framåt eftermiddagen alla utom Pontus sov här. Vi kollade på massvis med filmer. Bla. The Last Song och då satt vi och grät och skratta samtidigt. Som vanligt somnade jag (A), men inte Liam & Erika. Så de är nog ganska trötta ;) Själv är jag pigg som en gris ;)

Idag har jag gjort lite läxor och sen har jag börjar röja i min garderob. Hittat massa med skit. Typ gamla filtar sen jag var liten, kläder sen förskolan jag viljat spara, leksaker, stenar (?!) och kuddar. Min garderob = familjens soptipp. Nä, kanske inte riktigt. Men nästan.
Sen har jag rensat lite kläder, tagit bort massvis med galgar. Typ 3586 st.

Ångrar nästan att jag började, för det tar aldrig slut! Sen kan man ju säga att det är fel dag. Solen skiner och det är varmt ute, kanske sista gången för året och jag sitter inne rensar min garderob?

Hursomhelst måste jag fortsätta nu. Kram!




Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0