Myspys (A)

Har fleecefodrade tights, raggsockor, linne och gosig kofta. SÅ mysigt! Hösten är ganska bra ändå, det är jättemysigt tycker jag att ta på sig myskläder krypa upp i soffan under en filt och bara ligga där.
Idag var hela familjen på sånt humör, så vi kröp upp i soffan tillsammans och kollade på Idol. Mysigt ;)

Idag har jag (okej, det var mamma som gjorde det..) bytat mitt "sommartäcke" till duntäcket jag har på vintern. Så jättesuperdupermegamysigt! Det är så fluffigt och mysigt, varmt är det också ;) Jag skulle lätt kunna tänka mig att ligga i sängen hela dagen pga duntäcket. Nemas problemas, eller vad det nu heter.

Nu ska jag plocka lite snabbt här i rummet och sen kryper jag ner i sängen med mitt älskade täcke :)

Sov gott!




Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0