Robinson snart!

Känner mig duktig som har räknat klart alla de där tusentals sidorna jag skulle räkna :) Känns otroligt bra. Nu är det  bara typ 322tusen sidor i Spår 2 som tar totalt 376 timmar att räkna (bara lite överdrivet). Nämen det ska jag nog hinna på de två lektionerna som är kvar innan provet. Eller inte. Kommer inte ens i närheten. Blir att räkna hemma i helgen..

Har för övrigt gått i snabbt tempo i 40 min. Ska skrivas in i träningsdagboken ;) Inte jätte jobbigt, men ändå, det gälls :)

Ska fixa och packa under Robinssons reklamer och medans jag tittar när det inte är reklam ska jag vika tvätt :P Tråkigt, men sant. Vad jag ska packa? Det är skoljoggen imorgon!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0