Skoljoggen + Tjejkväll + Långhelg = :D

Denna fredagen blir bäst!! Jag bara vet det.

Skoljoggen på förmiddagen. Lektionerna startar igen 13.30 och då har vi matte och Elevens Val, sen slutar vi :)
Jag åker hem, fixar inför ikväll och kvällen kommer bli bäst :D

Sen är det ju långhelg, studiedag på måndagen :D Så bäst, älskar det.

Helgen v. 39 är bäst!

Vissa säger ju att man aldrig ska ta ut något i förskott, visst, jag kan väl hålla med på det. Men denna fredagen och extra långa helgen blir awesome! :D Kalas på söndagen, Cecilia fyller år och vi har gjort de snyggaste tårtorna ever :) Det enda lite mindre roliga denna helgen blir väl gudstjänsten på söndag, men så är det om man vill bli konfirmerad ;)

Nu laddar jag inför skoljoggen! Ska springa bättre än förra året. Wisch me luck.




Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0