Skönt!

Hej!

Dagen började med musik, där hade vi inlämning av musikstil/land och efter det hade vi SOprov om upptäckare & Indianer. Sen hade vi spanska, den var lugn och sist hade vi matteprov. Bara en massa inlämningar och prov idag. Stackars de som hade tyska ist för spanska, de hade läxförhör där.

Matteprovet idag kändes bra. Soprovet gick bra, fick E :) Det är bra för man kunde bara få E elr F och F är ju IG, så då är E bra ju :) Jag är glad att jag är långt upp på klasslistan, för redovisningarna på musiken går nerifrån och upp från listan. Och det betyder att jag redovisar sent. Och klassen räknade ut att Markus som är först upp kommer få redovisa innan jullovet, om inte efter. På en lektion hinner vi ju med två, max tre så lyckost honom ;) Själv kanske jag får redovisa två veckor innan. Skönt!

Så. Nu vet ni allt om hur dagen i skolan var typ och om mina läxor och sånt ;) Nästa vecka är lugn! Inga prov, bara en text vi ska läsa igenom, en text vi ska kunna och spanska, men spanskan har jag redan gjort. Fysiken (texten man bara skulle läsa igenom) har jag också gjort, faktiskt. Så det är awesome.

Så. Nu vet ni lite till x)

Har badat med Erika, Emma, Markus & Edvin. Egentligen skulle Liam också vara med, men han var sjuk idag :( Vi hade kul!

Nu kommer snart mormor & morfar som ska fira mig lite :) De kan nämligen inte komma på söndag, när resten av släkten + faddrar kommer.



Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0