Stallet nästa!

Nu sticker jag till stallet!
Skoldagen har varit helt ok, biologiprovet gick bra. Så nu kan jag släppa det och inga mer läxor för veckan! Skönt! :D

Ska till stallet nu och bara tänka Svante, Svante, Svante. Ska inte tänka alls på skolarbeten eller måsten här hemma. Bara Svante i fokus. För trots att jag inte har mer läxor för veckan, ska det tränas inför redovisningar, mamma och jag ska fixa en hemlis, jag måste scrappa två kort osv. Men nu ska jag bara tänka på det som händer just NU. Svante, alltså :)

Vi ses ikväll!


Går till skolan med en sorts frisyr, kommer hem med en annan. Det har jag Linnea att tacka för! :)

Kommentarer
Postat av: linnea vester

haha, vad ska jag göra för frisyr imorgon? ;D<3

2011-09-07 @ 21:17:10

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0