Svanteälsklingen har börjat få björnpäls!

Jajamensan! Och det är så mysigt! Ullis älskar Svantes fina, tjocka björnpäls. Färgen ändras lite också, nu är han någon blandning mellan brons och röd färg, tycker jag. Superfint! Det märks även när man rider att han har tjockare päls nu, idag blev han svettig efter 10 min.

För övrigt idag tycker jag det gick bra :) Han hade ett bra tempo och lyssnade på mig. Idag var det mina händer som inte var riktigt hundra. De fladdrar lite väl mycket ibland, och det är ju absolut jättedåligt! Så det ska bort, nu med detsamma ;) Sen har jag ju växt, så den längden jag har på stigläderna är lite för korta, vilket gör att jag pekar med tårna neråt när jag driver. Och det är ju fel, de ska ju peka uppåt ;) Men länger jag dem blir läderna för långa. Sådär mittemellan är jobbigt. Väx ben, väx!! Haha.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen nanna kudden, jag längtar!


Lovisas fina bild!

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0