Svar till Tina :)

Hej! :) Det är en liten transport till Johans små hästar han leker med ibland. Svante är ju väldigt mycket för stor för den transporten, en falabella också ;)

Om någon inte förstår eller något sånt så kan ni kolla på bilden i inlägget: "Kollar på Robinson och käkar glass"

Skolan idag har varit helt ok, förutom förkylningen då. Matte, slöjd, SO, Svenska.. Ja, en helt vanlig dag.
Sen blev jag super glad idag för jag insåg att det är fredag imorgon! :D Haha. Lite konstigt, kanske. Men jag hade inte tänkt på det och blev otroligt glad när jag insåg det ;) Har även skrivit in i Anders (min mentor) kalender att jag fyller år den 28e. Kändes också väldigt viktigt ;) Hihi.

Har sån lust att sticka ut och springa, men tycker inte att det är så smart när jag är förkyld. Det räckte att jag var med på idrotten ;) Även fast det inte var så bra det heller..

Nu har jag lite att fixa, vi ses!



Linnea är så duktig på att fläta!





Kommentarer
Postat av: Tina

Jag förstod nästan det . Den vara bara så liten och gullig :)Kram

2011-09-02 @ 10:29:28

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0