Taggad inför imorgonkväll!

Hejsan!

Har varit med mamma och handlat inför imorgon och lite till saker. Mycket onytigheter till imorgon kan man väl säga, men det ska det vara! Man fyller ju bara år en gång per år ;) Så då får man se till att det bli bra ;D Bara Elsa som inte kan komma, så det blir fullt här hemma :D Det kommer bli awesome!

Har räknat matte också, det som blev fel på diagnosen. 5 fel, inte sädär jättebra och det blir många sidor att ta igen i Spår 1. Både 33, 34, 35, 36, 37 & 40. Usch. Har de två sista sidorna kvar som jag gör senare ikväll. Ska även göra lite SO och HK, hade jag tänkt :)

Nu ska jag ut och gå med pappa! :)



 




Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0