Ticket To Ride

Hejsan!

Kom hem från Erika vid vid halv åtta någon gång. Käkade där, gott! Tacos, riktigt smarrigt ;)

Har spelat en omgång Ticket To Ride med familjen, och om sanningen ska fram, (fin mening.. xP) så har jag tröttnat på det spelet. Så sorgligt, för jag älskar det verkligen. Och gissa vem som kom sist idag? Ja inte var det jag iaf! :D Jag vann nämligen, så duktigt ;)

Imorgon ska jag sova länge, riktigt länge. Superlänge. Sen ska jag packa, springa en runda, träna inför redovisningen som är på onsdagen om två veckor (min födelsedag)!, fundera på om jag ska städa rummet, tänka att det är inte är så jättestökigt ändå och strunta i att städa (men det är jättestökigt). Sen ska jag bestämma mig om jag ska cykla till Erika eller få skjuts. Jag lär nog bestämma mig för cyklingen. Men allt kan ju hända och därmed ändras ;) Sen ska jag sova över hos Erika, parta natten lång och bara ha kul. Okej. Det blir inget party. Jag ska bara hem till Erika och ha roligt, käka godis och skratta i massvis. Liam & Pontus kommer också, men Pontus sover inte över.

Nu ska jag gå och lägga mig. Nio en fredag? Ja, faktiskt. Jag är jätte trött (A)






Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0