Torsdagmorgon ;)

Förkylning gör en så hängig. Jag är betydligt mer förkyld nu än vad jag var i gårkväll. Har lite ont i halsen nu och skannade igenom huset för att leta efter halstabletter, men hittade inga. Så just nu älskar jag skolan. Där finns en cafeteria som säljer bla halstablettter :D Happyface!

Har inga planer på vad jag ska göra efter skolan. Kanske krypa upp i soffan kolla på en långfilm och dricka varm choklad hela tiden? Shit vad skönt det skulle vara att sitta där i soffan och ha en som springer och gör varm choklad till en hela tiden! Haha, det kommer nog aldrig jag få, lär få göra den själv ;) Men visst låter det mysigt?!
Annars kanske jag hittar på något med en kompis, känner mig tillräckligt frisk för att göra det :)

Nu ska jag ner och kolla om min käre pappa vill köra mig till skolan :)
Vi ses i em!


Ska ha min fina, rosa, varma & superduper mysiga fleece med mig till skolan (A)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0