Ullis (L) sina högtalare.

Hejsan!

Man glömmer lätt bort att man fyller år. Iaf jag, glömde bort det flera gånger .. haha.

Redovisningen på SOn jag var otroligt taggad (?) för, gick super! Nästan iaf ;) Glömde bort när det var jag några gånger (jag redovisade med Linnea), inte sådär jättebra precis, och Patrik (läraren) tyckte vi använde smartboardens funktioner lite för lite. Och till vårt försvar måste jag säga att vi tänkte använda den genom bildspelet, men vi glömde byta bild och därmed missade vi att skriva på den :P Vi fick B på redovisningen, så det är bra! :D

Annars har det varit lugnt. En bra dag! Såklart ;)



Har varit hos Svante en sväng och gett honom mat, mockat och fixat hö osv. Ska dit igen vid sex och ha träning :) Svanteälsklingens sår i mungipan har kommit tillbaka, så det blir att rida på hackamore nu ett tag..



Jag älskar mina högtalare. Men det gör nog inte resten av familjen.. ;)


Ser något störd ut på bilden.. ;)

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0