Underbar kväll.

Halloj!

Kvällen har varit helt otroligt rolig. Hoppas att alla tycker det, verkade iaf som det ;) Och tusen tack för alla finfina presenter! Många halsband blev det, men jag önskade mej ju det, så det är bra :) En tröja, lite scrapbooking, örhängen, pussel, goda lakritsbitar, några böcker och ett IQ-test :) Alla presenter är superfina och jag är så nöjd med dem, tack så mycket!

Pizzorna vi gjorde blev goda, efterrätten också, filmen vi såg var bra (även fast typ alla redan sett den ;D) så bättre kväll går nog inte att få! Sen lekte vi även "ballongleken". Den där när man knyter fast en ballong runt vristen och sen ska man försöka trampa på de andras ballonger utan att någon trampar på sin egna. När 39 ballonger smällt var det bara Linnea som hade en ballong kvar, så alltså vann hon ;) Det var riktigt roligt och jobbigt, så jag har faktiskt skrivit in det i träningsdagboken; Aktivitet: Ballongleken, Tid: 15 min Upplevd ansträning: Ansträngande. Haha, men det var faktiskt jobbigt. Tror det är mer grymma tjejer som skriver in det? ;)

Grymt lyckad kväll och jag tycker det är synd att man bara fyller år en gång per år ;)


I denna fina påse finns det otroligt smarriga lakritsbitar :D

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0