Utkast: Sept. 11, 2011

Sitter här och kollar på aftonbladet om WTC-attackerna. Bilder, folk som berättar allt vad det är. Det är så overkligt så jag vet inte vad jag ska göra.

Jag har varit på kalas och firat och haft kul, skrattat och haft en jätte bra dag! Sen sitter det andra folk som sörjer, folk som hatar denna dagen. Folk som kanske förlorat hela sin familj för tio år sen. Och här sitter jag och har haft en helt vanlig dag. Visst, jag har tänkt på de drabbade. Och egentligen kan ju inte tänka så, egentligen. Men jag kan inte låta bli. Jag är så ledsen.

Hur ska jag avsluta detta inlägget? Typ; "Hursomhelst", det låter ju helt fepp, när jag är så ledsen. "Nu ska jag.." då är det precis som jag skrev texten ovan bara för att det hör till. Jag skrev ju det för att jag är så ledsen. Vet att det är folk som är betydligt mer ledsna än vad jag är. Jag förlorade ingen, minns inte dagen eller någonting. Men jag är så ledsen. Så avslutar jag nog det. Jag är så ledsen. Kram till er allihopa!


Bild från i fredags :')

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0