"Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag?..

..nej, det är ingen vanlig dag. Det är Ullis födelsedag!"

Känner ni igen låten? Den kommer från Lotta på Bråkmakargatan ;)

Hur som helst fyller jag 14 år idag. 14 år är ganska mycket ändå ;)
Har fått finfina presenter; Högtalare till datorn, så nu dunkar jag musik på hög nivå! :D En laptopbricka som man sitter med datorn i knäet, en ny kedja till mina "GLÄDJE" & "SANN" -smycken. Den förra gick sönder. Av Johan fick jag två böcker. Sen fick jag en blus också, superfin!

Älskar att fylla år.


Nu råkade visst Johan komma med på bilden, undrar vad han gör?

I em ska jag till Svante, dags för träning! Uppdatering blir strax efter fem och sen på kvällen vid nio och efter.

Sen är det ju redovisning idag. Hoppas det går bra! :)


Riktigt bra högtalare :D


Hoppsan, nu blev jag nästintill döv på det örat ;)
Nu vet jag vad Johan gör på bilderna, han vill ju också höra musiken! Fast å andra sidan hade han hört lika bra där nere.. :S

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Inger

Grattis på födelsedagen, hoppas du får en riktigt bra dag. Kram

FaFa

2011-09-28 @ 09:33:07

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0