Varning för en glad Ullis :) Vänner i skolan, se upp ;)

Hej på er!

Här sitter en otroligt, extremt, jätte-glad Ullis. En Ullis som känner att torsdagen den 15 September kommer gå lätt som en plätt. Och pang, så sitter jag på bussen hem igen. En Ullis som längtar så otroligt mycket till sin födelsedag (Och Mexiko.. ;D). En Ullis som inte har städat sitt rum på flera ...?... Men denhära Ullis är lika jättesuperduper-glad för det och försöker tänka bort det :)

Har lite till att fixa nu på morgonen innan bussen går. Efter skolan ska jag hem (ovanligt?) Och vid fem ungefär kommer Ettan, Anna & Cecilia och hämtar mig, sen sticker vi till deras ridning :) Även plugg till redovisningar ska göras ikväll. Bra, då vet ni det. Och jag kommer göra det! :)




Min att-göra-lista för ikväll ;)

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0