Vi ses imorgon!

Johan (min brorsa) frågade om Kevin i det klippet jag visade dog. Jupp, det gjorde han. Svårt att överleva i en sån krasch ju ;)

Det var lika roligt med kusinerna idag när de red :) Idag travade dem för första gången, kul! :)

Har jobbat med mitt arbete om Bahamas nu. Tycker det är skönt att jobba hemma, med musik och en bra dator man känner lite och så. Ska lämnas in i morgon och jag är nöjd med arbetet! Så om nu någon undrar eller ska skriva något om Bahamas är jag expert om det landet nu ;) Haha. Fick även räknat lite matte, diagnos imorgon :)

Nu ska jag borsta tänderna och sen krypa ner i sängen och läsa. Imorgon ska jag vara med Erika :D Ska bli super kul, det var så länge sen!

Godnatt och sov gott!



Kommentarer
Postat av: johan

men han prtade ju i helikoptern. <3

2011-09-16 @ 07:39:43
URL: http://erikochjohan.bloggplatsen.se

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0