Dagens I-landsproblem: Ögonfransar.

Haha usch vad jag hatar mina ögonfransar just nu. De bara klumpar ihop sig när jag tar mascara och så ser det ut som en treåring sminkat mig? Blä på mina ögonfransar.

I hemlighet kan jag väl säga att det kanske är jag som tar på mascaran det är fel på, men sssssccccchhhhhh.


Idag är det onsdag! Rätt dryg skoldag men med många och långa raster så jag vet inte riktigt vad jag tycker om onsdagar. Lektionerna är rätt tråkiga också faktiskt. Haha men jag tror jag gillar onsdagar ändå :)

Efter skolan ska jag plugga för fulla muggar. Mest matte, men SO också. Helst lite Fysik sen. Kemi och Biologi skulle jag kunna göra. Ja ni märker att jag har att göra ;) Nu måste jag träna på oregelbundna verb på engelska. Förhör idag. Begin Began Begun, Bend Bent Bent, Bite Bit Bitten..



Vill ni ha tuggummi under dagen så vet ni vart ni ska ta vägen. Behöver lite hjälp med att ta slut på dem liksom..

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0