Det 2080e inlägget.

Rätt coolt ändå att jag har skrivit 2080 inlägg. Sen har alla inlägg inte samma kvalitet som vissa andra, men ändå. Över 2000 inlägg :)

Idag är det torsdag så jag ska till Svante efter skolan! Ska träna på rörelserna i LA-programmet. Typ skänkelvikningarna och ryggningen. Men jag är inte alls orolig, Svante kan programmet och alla rörelser till hundra procent. Och jag kan ju också, och inne på tävling brukar Svante skärpa sig en smula :)

Matteprov idag. Jag har nästintill panik. Men eftersom jag räknade igenom nästan hela grunddelen igår borde det väl gå bra? Haha jag kan i alla fall grunderna, men sen om min problemlösning är den bästa.. Tvek på den. Bara jag gör mitt bästa får jag väl vara nöjd.

Ha det bra!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0