"Det ser ut som Bagdad hemma"

Inte för att jag egentligen vet hur det ser ut i Bagdad men jag lånar repliken från Solsidan. Jag har bara en liten aning om att det ser ut som det gör i mitt rum just nu. Det ligger finkläder och ridkläder om vartannat. Skolböckerna har också lyckats hamna i klädhögarna som ligger lite överallt. Sen ligger en kudde på golvet och min håruppsättning (det är bla. rätt många klämmor) har på något sätt hamnat i sängen.

Skulle jag visa er hur det ser ut skulle ni svimma, så jag struntat i det.

Josse m. familj kommer om någon timme så jag får väl städa. Usch så jobbigt.



I LBn idag gick det bra :) Jag är kanske inte jättenöjd, det kändes inte hundra bra men jag fick bra procent,66.206 %, så det var ju inte alls dåligt. Tror inte jag fått så bra procent i LB innan så jag är jättenöjd ändå även fast jag och Svante inte hade världens bästa sammarbete :)

image description
Senaste rosetten jag fick :)

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0