Helgens planer!

Haha jag satt och räkna ner på sista lektionen idag. 45 min kvar till 4 dagars helg. 40 min kvar till 4 dagars helg. 35 min kvar till 4 dagars helg osv. Jag behöver nog inte säga att jag hade lite att göra?
Om jag tycker det är bra med två dagars extra helg vet jag inte riktigt. Jag gillar ju skolan sjukt mycket nu. Har riktigt, riktigt roligt. Alltid. Klassen är lätt bäst, skrattar typ hela tiden :) Ni skulle vara med på lunchen idag. Haha som jag skrattade. Kärlek till 8A.

Hur som helst hade jag tänkt vara snäll och berätta planerna för denna långa helgen. Ingen vila & ingen ro för min del.
Snart ska jag snart iväg och prova ett par ridstövlar. Det är hon som ägde stallet som Svante stog i innan som är snäll och lånar ut sina stövlar. Varför jag ska prova dem? LAn på söndag är regional och då måste man ha stövlar.
Senare ska jag ut och springa med Noemie. Så duktiga och flitiga vi är :)
Ikväll ska jag hem till Emma och fira henne för hon fyllde år igår! Nästan alla tjejer i klassen kommer, det kommer bli grymt!

Imorgon ska jag till Svante, rida honom och fixa så mycket som möjligt i stallet (typ smörja utrustning osv) till tävlingen imorgon.
Imorgonkväll Ska vi till Grand Hotell och käka. Farfar fyllde också år igår så det ska firas :)

I övermorgon är det tävling på förmiddagen och på eftermiddagen! Sjukt taggad!
I övermorgonkväll
Kommer Josse m. familj hit!

På Valborg ska jag till Svante på förmiddagen. Sen på eftermiddagen/kvällen ska vi hem till Anna & Cecilia för att fira valborg där. Får se om jag hittar på något med vännerna också :)

På tisdag ska jag sova lääääääänge. Ingen har missat det nu? :) Tisdagen kommer också få äran att bli en pluggdag (och därmed bli ogillad av mig..)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0