Låt mig få presentera...

*trumvirvel* ULLIS OCH EMMAS HINDERBANA! TJOHO! :D

Och snäll som jag är ska jag guida er genom denna otroligt tuffa hinderbana.


Man börjar vid starten. Det gäller att se upp för den farlige draken till vänster... Tjuvstartar man händer detta..


Ja ni ser ju själva gubben i munnen. Den gubben har ju sett sina sista dagar..


Lyckas man komma förbi draken ska klättra upp för stegens som ni ser Gandalf göra.. Se upp så ni inte trillar ner ;)


Nu gäller det att ta sig över till andra delen av banan med hjälp av denna blåa saken. Hur du gör det? Ingen aning. Sorry :)


Om du lyckas ta dig över är det dags för dig att ta dig ner igen! Det gör du lättast genom att göra som skeletet på bilden gör. Den snea "plankan" hjälper dig ner på något vänster.


Nu är det dags för dig att klättra över berget.. Har du en hastighet över 40 km/h är du diskad.. Sen ska du hoppa upp på "ivägskjutaren" och flyga iväg..


Se till att ha bra fart! För du vill väl inte hamna i vattnet?


Landa i grävskopan som ni ser till vänster och försök ta er över den. Spring sedan slalom mellan buskarna och julgranarna och nu är du framme till skattkistan! GRATTIS!

Haha fattar ni hur kul vi hade när vi gjorde denna banan? Nej det gör ni inte, men det var riktigt kul :)





Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0