Lite av varje :)

Hallåja!

Hade först tänkt skriva hur helgen och dagen ser ut men ångrade mig. Ni får följa med efterhand från mobilen istället :)

Vi flyger ju som sagt till London ikväll. Det ska ju såklart bli skitkul men jag missar så himla mycket här hemma. Skolan har basketturnering på måndag som jag missar och ikväll är det Tolvåker Song Contest där Emily ska vara med och tävla som jag också missar! Ikväll sitter ju jag på planet när Song Contesten är och vi tror att det är Wifi på planet så då kan jag skypea med Linnea så ser och hör jag tävlingen ändå! Smart va?! :) Basketturneringen missar jag helt, men de får smsa hur det går. Förra året kom vi två och förlorade finalen med två poäng (man för två poäng för ett "mål" så de vann med ett "mål"), men i år så. Önskar så att jag kunde vara med.

Uppdatering då? Jo idag blir det som vanligt. I London tror jag inte att jag skriver för där finns nog inget internet, men finns det internet så är det klart jag skriver. Annars kommer jag hem vid lunch på tisdag :)

Ni kanske vill veta vad vi ska göra i London. Vi ska "upptäcka" London ;) Och shoppa såklart. Har inte med alls mycket kläder så jag kan fylla väskan fullt med saker. Haha :) Sen ska vi ju åka London Eye, gå på Madame Tussauds (Justin Bieber står där!!!!!!) och lite annat sånt najsigt. Det kommer bli awesome!

Vi ses senare idag!

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0