Några spontana tankar om några nyheter.

Myggen ska bombas bort. Whut? BOMBA myggor? Hahahahaha hör ni så sjukt det låter? Riktigt patetiskt tycker jag. Finns det inte liksom något vettigare att göra än att bomba myggor?

Portugisisk polis vägrar öppna fallet "Maddie" igen.
Det väl klart som 17 att fallet ska öppnas igen? Tjejen var ju bara fyra och nu är det fem år sen hon blev kidnappad. Liksom tänk er in i Maddies situation, eller föräldrarnas. Starkt av föräldrarna som fortfarande kämpar. Respekt till dom. Och en fet diss till Portugalpolisen.

Sålde soffa med rubriken "Fin soffa, sambon har dragit". Sjukt kul tycker jag! Haha han måste ju ha varit rätt upprörd och desperat men det är ju inte så konstigt. Cool kille :)


image description

Nyheterna har jag sett på aftonbladet, så ni vet :)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0