NRJ

Lyssnar på Knappen & Hakim och de snackar snus. Haha, de säger att politikerna (eller vem det nu är) vill förbjuda snus i Sverige. Och det är rätt lustigt för att igår läste jag på en blogg att svenskt snus skulle börja säljas i USA (om jag förstod rätt). Så om båda stämmer kommer det förbjudas snus i Sverige, men vi kommer fortsätta tillverka till USA? Haha det går säkert bra :)

Idag ska jag till tandläkaren. Missar typ 60 min SO, känns inte bra. Inte bra alls för det handlar ju om hemtentamen. Får försöka ta igen det på något annat sätt. Sen missar jag ju slöjden också, men det är inte riktigt lika hemskt. Haha. Jag och mamma ska shoppa lite idag också. Typ konfirmationsklänning, klämmor för det är jag i stort behov av och lite sånt. Vi måste även packa för VI ÅKER IMORGON och jag har läxor jag måste göra för jag tänker inte ha med mig läxor till London. Never ever :)

Ha en bra dag så ses vi!

image description


Kommentarer
Postat av: Inger

Trevlig resa!!!

Fa

2012-04-19 @ 12:51:33

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0