Om 10 minuter.

Om 10 minuter är det dagen innan jag debuterar i LA! Haha som jag tjatar, men jag är bara så otroligt laddad. Har bestämt mig för att inte vara nervös heller. I alla fall inte förrän jag är på collectingring ;) Jag startar i LAn på förmiddagen och på eftermiddagen startar jag i LBn. Skulle helst vilja starta LBn först, men det går ju inte att ändra.

Eftersom stövlarna inte passade och Anna (hon som erbjöd sig att låna stövlarna och hon som ägde stallet där Svante stod innan) fixade dispens till mig så jag får rida i chaps! Uppskattar verkligen hennes hjälp! :)

Sen verkar det också som att jag får tre extra supportrar (Erika, Linnea & Emma) på söndag. Bästa vännerna (plus andra också såklart) någonsin. LÄTT. Inget är ju bestämt men de var sugna på att följa med och det tycker jag bara är roligt! :)

Kvällen har varit grym och nu ska jag sova!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0