Påsklov?

Haha jag har inte fattat att det är påsklov imorgon? Har ju inte varit i skolan på två veckor så påsklovet känns liksom mer som en helg, fast lite längre då ju ;) Men det är rätt najs med lov ju och jag har fullt upp på lovet, men skriver mer om det någon annan gång :)
.
Imorgon ska jag till frissan och så till Svante ju :) Klippningen är tolv och jag tänker inte göra ett skit innan det, väckarklockan ställs på 11. Men det kan ju hända att jag vaknar innan.. Man vet aldrig :)
.
Lite sur för att jag inte lurat er.. Det är ju ändå bara 1 April en gång per år. Linnea skickade ett sms där hon skrev att Justin B kommer till Göteborg i Augusti och jag dubbeldog. Dumma Linnea ;) Haha.

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0