Pinsamt ju..

Sprang en rätt kort runda och herregud så dålig kondition jag får över vintern! Pinsamt ju. Haha helt galet :) Men det är bara att träna upp igen, nemas problemas! För liksom vad kan stoppa en nu? (Benhinneinflammation). Ingenting nej. Precis INGENTING.

Ligger i sängen och hade tänkt läsa lite nu för en gång skull. Förstår att ni undrar vad som flugit i mig när jag ska LÄSA, för det händer ju aldrig (bortsett från sms, vägskyltar, bloggar och artiklar och i skolans läroböcker). Det som flugit i mig är kunskap, tro det eller ej. Min mentor sa nämligen att en studie visar att elever som läser BÖCKER får bättre betyg. Jahaja, det är ju värt ett försök.


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0