Planerna för imorgon och resten av lovet?

Sovmorgon för det första ;)Haha, det funkar inte för mig att gå upp klockan sju på lov, jag sover till nio ändå.. Mamma säger att hon var inne och snackade med mig fem i sju och att jag svarade, men jag sov nog, haha.

Men nog om det. Vid lunch ska jag, Emma & Linnea ta bussen in till Lund och gå i stan och se Hungerspelen! Sjukt najs ju! Haha som vi har kollat busstider och tågtider och biotider och allt och disskuterat över msn. Men nu är det klart och tillslut fattade alla  tre planerna, det kan ju vara en fördel ;)

Sen har jag stora planer för resten av veckan! Jag & Emily, hör och häpna.. ska bo själva resten av veckan. Hur vi ska klara det? Ingen aning faktiskt. Haha men det kommer nog bli bra (?) Vi ska passa hästar och ha det sjukt najs :)

Uppdatering då? Jo jag har ju min kära ajfån, så det blir nog bra. Kanske inte så långa inlägg, har jag tillgång till data så är det klart att jag bloggar från den också :)

Å vad bra lov!


Fina brorsan och jag!

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0