Pluggdag :)

Detta ska bli en pluggdag utan dess like! Haha oj vad jag kände mig vuxen nu. "utan dess like" liksom. Vad betyder det ens? :)
Och nu så kände jag mig inte lika vuxen för vad det betyder ska väll vuxna veta?

Hur som helst ska jag plugga! Vill även komma ut och gå/springa en runda men skolan prioriteras (ett till vuxenord!) först . Hela den meningen var ju en vuxenmening förresten. Typ "skolan är viktigast, "leka" får du gör sen".
Säker på att alla vuxna tycker så även fast de inte säger det.

Oj vad detta inlägget spårade ur lite känner jag. Haha. Och de vuxna behöver inte känna sig kränkta, inget illa menat ju :) Nu börjar jag med matte!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0