Systrarna Berntsson.

Båda är yngre än mig och Nellie, hon äldsta, är 11 år. En sjukt duktig ryttare med tre hästar som hon sköter nästan helt själv. Hon har sponsorkontrakt med Hööks, hon spelar in reklamfilmer, hon har varit med i Ponnyakuten och en massa mer. Det är inte många elvaåringar som som klarar av allt det hon gör. Sjukt cool tjej. Läs hennes blogg så fattar ni! nellieberntsson.se Hennes blogg är på topplistorna av kändisbloggarna i Sverige!

Sen har vi ju hennes syrra Smilla som är 8 år. Smilla har precis börjat blogga men hon är också sjukt cool! Hur många åttaåringar har över 2000 följare på Instagram liksom? Hon rider också och tävlar på sin ponny. nelliessyrra.blogg.se heter hennes blogg.

Vad dessa grymma systrar lyckats med inom ridsporten vet jag ärligt inte riktigt helt säkert. Det är ju liskom för mycket för att ha koll på? Jag vet i alla fall att Nellie rider höga klasser med två av sina ponnysar som är sjukt duktiga! (Den tredje ponnyn har hon nästan precis köpt). Jag är ju dressyrryttare så jag är inte så bra på hoppning och sånt. Haha :)




Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0