Tappar lätt fokus..

Särskilt när det är svåra uppgifter skolan ger oss. Men jag har faktiskt börjat med hemtentmen, duktigt :)

Tyckte det var så tråkigt med industriella revolutionen att jag började läsa min egna blogg? Haha. Men jag kom på en låt också, vill ni veta vilken? Klart ni vill! :)


Sååå bra. LYSSNA PÅ TEXTEN!

Tror jag ska fortsätta skriva lite nu. Måste skriva om frankrike under några årtal och lite sånt. Blä på denna tentan.

Jag gillar min historielärare. Ni får inte tro något annat. Tycker han är bästa läraren på skolan. Att jag inte gillar uppgiften han gav oss kan ju inte han hjälpa liksom. Det är ju för att jag är lat, gör det svårare än det är.


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0