Ullis & Santana är på G igen!

Blev förfrågad att vara med i Dagstorps dressyrlag! Sjukt kul tycker jag. Jag har ju inte ens egen häst och rider två dagar i veckan och blir förfrågad en plats i laget? Tjoho!

Såklart tackade jag ja och som det ser ut nu tävlar jag troligtvis med laget om 12 dagar! OMG hur ska detta sluta? Haha just nu struntar jag faktiskt att det inte gått så bra de senaste tävlingarna, programridningen senast gick super ju och det måste väl finnas en anledning till att de vill ha med mig i laget? Jag och Svante har utvecklats mycket den senaste tiden. Det känns och folk säger det! :)

Sjukt taggad i alla fall och jag tycker det ska bli skitkul att tävla i lag! 

Det är en Knock Out så egentligen kanske det inte klassas som en tävling? Men för mig är det en tävling, så vi kör på det! Nu satsar jag och Svante hårt :D


Tack till Matilda som låter mig rida och tävla på Svante, samt lånar ut sin transport.
Tack till mamma och pappa som alltid stöttar mig, följer med till stallet, på träningar och på tävlingar, för att de låter mig rida och för att de betalar.
Tack till mormor som körde mig till ridskolan alla sex ridskoleår.
Tack till resten av släkten som också körde mig till ridskolan någon gång och som följer med till stallet då och då när det behövs.
Tack till vännerna som ibland följer med till stallet och på tävlingar.

Och såklart tack till Svante för att han finns. Det är ju han som lärt mig alltihop.

Utan er skulle jag kanske fortfarande skutta runt på en ridskolehäst. Jag uppskattar verkligen det ni gör!


image description

Blev ett tackinlägg nu också. Men det får vara så, egentligen ville jag bara berätta att jag blivit förfrågad att vara med i laget.. Men det blev så många känslor och underbara minnen. Så tacksam!

Kommentarer
Postat av: Johan

hallå jag stöttar faktisk dig me de får du skriva om ;( hmm <333

2012-04-02 @ 07:41:49
URL: http://johanfridh.blogg.se/

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0