'Cause I'm in love with the thought of you.

FREDAG! Jättenajs! Har ingen aning om hur schemat ser ut idag, kan inte det än, jag vet att vi har matte efter lunch och idrott nu på morgonen, men sen vet jag inte mer. Jag vet också att vi slutar halv tre :)
 
Mamma, jag och Ettan (Elisabet, min moster) ska på spa i helgen. Vi åker ikväll och kommer hem på söndag. Ska bli megamysigt och jätteskönt! Kommer inte uppdatera under helgen, förresten. Kanske ett litet någon gång, men inte mer. Ska koppla bort allt under helgen och bara vara. Ojoj vad jag behöver detta känner jag :)
 
Ni får ha en bra dag så ses vi i eftermiddag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Fa

Så härligt det låter hälsa mamma och moster. Fa

2012-08-31 @ 11:15:47
Postat av: Ettan

Det ska bli super med Spa! Vi ses snart Ulrika!! Kram Ettan

2012-08-31 @ 18:15:21

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0