Det blev visst en väckarklocka-inlägg.

Hade tänkt börja gå och lägga mig nu för annars finns det en risk att jag inte kommer upp vid sjutiden imorgon. Haha, för övrigt tänker jag ABSOLUT INTE ställa väckarklockan, jag gjorde det i förrgår och boktavligen kastade mig över den för att kunna stänga av den. Hemska ljud! Tänker inte bli väckt av den imorgon, då kommer jag gå och vara sur hela dagen, bättre pappa väcker mig ;) Det räliga ljudet påminner mig om ruggiga, mörka morgnar och då det enda man vill är att sova tills man dör (nästan i alla fall). Mössa och vantar och vinterjacka är också sånt jag kommer att tänka på när jag hör det dära hemska ljudet.. Haha slutpratat om min väckarklocka, nu ska jag sova!
 
Ses imorgon, taggade för skola! Wihoo!

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0