HEEMMAAA!

Jajamen! Nu är vi hemma! Fast egentligen så tycker jag att jag har varit hemma även när jag varit borta, för liksom i Mollösund har vi varit så många gånger, och det huset vi bor i är ju "vårt". Och sen har vi ju Landet.. Det är ju också som hemma. Men ja, nu är vi hemma i hemmahuset.. ;)
 
Och nu har vi inga planer för att åka iväg igen. Nej nu stannar vi här ett tag.. :)
 
Skolan börjar om fyra dagar.. Vad tycker JAG om det? Det hade varit roligare om jag börjat åttan igen med samma klass och inte blivit tvingad att åka kollektivt till skolan. Men annars helt OK. Saknar att träffa vännerna varje dag. Sen har vi ju det där med gymnasieval och nationellaprov och slutbetyg och sista året och allt tjat om det. Orkar inte tänka på det, och VILL INTE tänka på det, så jag tänker inte göra det. Bara i smyg lite kanske, vänja mig vid tanken och ta det som det kommer NÄR det kommer. Men det är ju faktiskt 4 dagar kvar av lovet, vi får inte glömma det ;)
 
Nu ska jag väl packa upp gissar jag, sen får vi se vad som händer :)
 
Ojoj så små vi var!!
 
 

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0