HHEEMMAAAAA!

Ullis är hemma igen. Najs :) Sitter och funderar på om jag kanske ska packa upp och packa för imorgon eller om jag ska springa en runda eller fortstätta att göra ingenting.. Svåra beslut. Hur som helst äter jag sjukt goda körsbär.. Haha.
 
Imorgon är Svante prio1, sen ska jag till kommunhuset med mamma och snacka med dom om de där jäkla jojokorten jag och 59 andra ska få (LÄS HÄR). Jag är så arg på kommunen så det finns inte. Ska bli sjukt skönt att prata fejs2fejs. De ska få spö. Haha ;) Och på kvällen åker jag, mamma och Johan till mormors och morfars sommarstuga på Österlen och stannar där i några dagar, najs :)
 
Nu ska jag fortsätta käka körsbär och fundera på vad jag ska göra här näst :)
 

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0