Höstväder.

Usch. Jag orkar inte hösten. Inte just nu, den får faktiskt vänta några veckor till.
 
Sikket väder det är och jag ska cykla till skolan?! Fryser och ryser jag bara tänker på det. Vill bara krypa upp i soffan med en filt, ringa några vänner, sätta på en filt och stanna där... Men det funkar ju inte. 5 min kvar sen måste jag ut i pissvädret. Livet är tufft.. ;)
 
Vi har hemkunskap nu på morgonen så det gör det inte mycket roligare.. Sitta där och käka köttbullar vid tio, nejtack. Men jag måste göra det också.
 
Det blev ett litet gnällinlägg, men vi ses i eftermiddag. Vet inte vad jag hittar på då, vi får se :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia ♥

Fin blogg! gör du bloglovinbyte? :)

2012-08-22 @ 11:36:27
URL: http://juliasfoto.blo.gg

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0