I bilen.

Asså vi är liksom hemma, bilen står fint parkerad på uppfarten och alla har gått in utom jag. Haha orkar inte. Går jag in så kommer liksom hela huset skrika SKOLA åt mig och det orkar jag inte. (Jag tar tillbaka det där jag skrev om att det var helt ok att skolan börjar, visst jag saknar att träffa vännerna varje dag, men ändå).

Men om man tänker efter JÄTTEnoga, asså verkligen SUPERJÄTTEnoga, långt långt inne så ska det nog bli skönt att få nian överstökad, fast bara om man man kommer in på det gymnasim man vill. Och det ska jag ge mig fan på att göra.

Jag stannar nog kvar här i bilen ett tag, ser verkligen ingen anledning till att gå ut när jag ligger jättebra här :)

Fötterna hälsar ;)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0