Jag har verkligen ingen idé på vad här ska stå.

Tjena!
Jag har precis kollat bloglovin på datorn samtidigt som jag kollade, twitter, instagram, facebook och tumblr från mobilen. Det tog en väldans tid så jag tror inte jag vann någon tid på det, men det var å andra sidan inte därför jag gjorde det, så det gör ju inget ;)
 
Annars har jag mest packat och gjort läxor. Och jag har kommit på var jag ska lägga alla läxor och skolböcker i framtiden så jag inte behöver springa runt i hela huset och leta efter dom, det har varit så tidigare ;) Smart att komma på det i nian, jag tror att folk i lågstadiet lägger alla läxor/skolböcker gör så redan.
 
Nu ska vi snart käka och sen sticker jag, mamma och Ettan. Ska bli sjukt najs och mysigt!
 

Försöker blåsa bubblor med tuggummit, men det går sådär ;)

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0